onsdag 22 oktober 2008

Treo

Jag älskar Treo. Har ont i skallen och då hjälper Treo. Gärna Citrus. Idag har jag haft ont i skallen p g a
- ingen mjölk hemma imorse, någon drack upp det sista utan att säga till = inget kaffe för mig (måste ha mjölk)
- vansinnigt jobbigt möte med tre chefer över överbelastning på vår enhet - två och en halv timma
- skulle köpa vin hem för maken ville ha ett glas gott vin, men alla Systembolag i Lund stänger tydligen 18.00 - och jag körde runt i mörkret och letade. Hittade till slut ett system i Burlöv som var öppen.
- insåg att jag måste packa ikväll inför nästa veckans resa för imorgon hinner jag inte och på fredagen åker jag - och jag ville bara slappa.

Men det sköna är att på tv pratar de om Förbifart Stockholm och trafikkaos i huvudstaden. Där jag INTE är och sitter i bilköerna...tralala...huvudvärket släppte genast.