lördag 18 oktober 2008

Lördagsmys

Jag lyssnar på gammal finsk och tysk rock och känner mig nostalgisk. By the way - minns ni att jag tipsade om Amy MacDonald här på bloggen i april. Nu är hon jättestor och ska till TokHolma - och jag har tickets! Kanske dags för mig att göra något mer vettigt av mitt rockenrollintresse. Maddegumman, kan inte du fixa din stage cafe, jag kan booka och Mathias, du kan spela sedan trummorna. Jag kan mixa också. (Niklas kan säkert finansiera :-) Familybusiness?

Detta hjälper i oktobermörkret (och i brist på oktoberfestivaler).
Die Toten Hosen:
Kanzler zu sein
Schön Sein
Steh Auf wenn du am Boden bist
Keine Alkohol ist auch keine Lösung (Ingen sprit är ingen lösning heller!)
och så klart WAS ZÄHLT?!

Jag har en stor paket finsk saltlakrits bredvid mig och en vit och lat hund.