lördag 6 februari 2010

Operation Stella Polaris

Nu här och i en bättre version!

Tack alla ni som haft tålamod att vänta på min bok! Nu finns det en möjlighet att beställa den åter - via mig, och snart även via nätbokhandel. Jag ger ut den som egen print-on-demand – version och passar på att tacka alla vänner som ställt upp och fixat den nya versionen till en ännu bättre och vassare bok.

Stella Polaris lever och jag ska snart sätta tänderna på vår hemsida stellapolaris.net för att skapa en mer interaktiv plats för alla som törstar efter kunskap och information.

Tillsammans kan vi bidra till att belysa den här händelsen från många olika perspektiv. Jag ska passa på och berätta också att det planeras en finsk version av boken för alla som inte läser svenska. Om allt går som det är tänkt kommer den ut i slutet av året.


Beställning

Via mejl: jpa@altenstedt.se
Via telefon: på kvällarna 0733-229653
Sidantal: 292
ISBN:978-91-974762-0-1
Pris:170.00 SEK + frakt tillkommer (Obs! Beställningar av över 10 böcker ger rabatt)